Page 1 of 76

Lie To Me [Game]

PostPosted: Sat Oct 09, 2010 6:26 pm
by Two Sides
Rules are simple!

You post three things about yourself! One of these three things MUST be a lie! You must guess which one is the lie. If you get it right, you go next :D

So i'll go first:

1. I once accidentally stabbed a girl in the arm with a craft knife
2. A log was thrown into a tree to get conkers down, i ran under and boom. Trip to A&E with a cut open head.
3. I once decided to put fairly liquid on a bouncy castle, slipped out of it and broke 3 fingers as I landed.

Which is the lie?

Re: Lie To Me [Game]

PostPosted: Sat Oct 09, 2010 7:12 pm
by b3rt4
#3!

Re: Lie To Me [Game]

PostPosted: Sat Oct 09, 2010 7:24 pm
by Two Sides
Dammmnnnnnnnn!!! correct :lol: Was it too obvious? :lol:

Your turn :D

Re: Lie To Me [Game]

PostPosted: Sat Oct 09, 2010 7:27 pm
by b3rt4
lol ;)

1. My middle name is Peter.
2. I once was hit by a motorcycle and broke my left arm.
3. I've never been once to one class the entire year and still got an B at the end of the year.

Re: Lie To Me [Game]

PostPosted: Sat Oct 09, 2010 7:34 pm
by Two Sides
I hope its not 3 :lol: thats too awesome to be a lie! :hmm:

Re: Lie To Me [Game]

PostPosted: Sat Oct 09, 2010 7:37 pm
by b3rt4
Well what's your answer? :P

Re: Lie To Me [Game]

PostPosted: Sat Oct 09, 2010 7:43 pm
by Two Sides
Is it...1?

Peter isn't a German name? :hmm:

Re: Lie To Me [Game]

PostPosted: Sat Oct 09, 2010 7:45 pm
by b3rt4
Damn, you're right. :D

Re: Lie To Me [Game]

PostPosted: Sat Oct 09, 2010 7:49 pm
by Two Sides
:lol: yay!

OK here i go again:
1. I dropped my aunts laptop when helping her move house.
2. I once got stuck at the bottom on an escalator and just laid there and cried.
3. I was named as a Jedi in the religion category,on the national census.

Re: Lie To Me [Game]

PostPosted: Sat Oct 09, 2010 7:53 pm
by Finli Otego
1. I've met Kevin Spacey.
2. I've met Ray Liotta.
3. I've met Zach Efron.

Re: Lie To Me [Game]

PostPosted: Sat Oct 09, 2010 7:54 pm
by Two Sides
O.o Zac Efron!

You spelt his name wrong which is why i say him :lol:

Re: Lie To Me [Game]

PostPosted: Sat Oct 09, 2010 7:56 pm
by Finli Otego
Nope. It was misleading, wasn't it. :shifty:

He went to the same high school as me (though a few years after).

#2 was a dirty lie.

Re: Lie To Me [Game]

PostPosted: Sat Oct 09, 2010 7:58 pm
by Two Sides
Ray Liotta was a dirty lie? :O

Re: Lie To Me [Game]

PostPosted: Sat Oct 09, 2010 7:59 pm
by Finli Otego
Two Sides wrote:Ray Liotta was a dirty lie? :O

:nod:

EDIT: Oops I missed yours.

I think your # 2 is a filthy lie.

Re: Lie To Me [Game]

PostPosted: Sun Oct 31, 2010 1:37 am
by Gary Troup
Two Sides' #2 is deffo a lie. How can you get stuck on an escalator? :lol: