Type your username with your elbows

Kick back for a few and enjoy a selection of fun threads and forum games.

Moderator: Moderators

Re: Type your username with your elbows

Postby Fivebretz on Wed Jul 14, 2010 1:38 am

I suspect someone of having extra boney elbows :P

And I don't know about the rest of you, but when I try it all I can think is "man, I am NAILING this this time!" until I look up and it's "gdfijijbvijviefjiejfivji" :lol:
User avatar
Fivebretz
Emmy Nominee
 
Posts: 1587
Joined: Tue May 13, 2008 2:27 am
Location: Ireland
Gender: Male


Ads are removed for registered users






Ads are removed for registered users

Re: Type your username with your elbows

Postby BirdyMan on Wed Jul 14, 2010 1:38 am

Iceman815 wrote:Iceman815.

:whistle:


Wow that is amazing, how did you do it? :scared: :scared: :roll:

Okay, second try, I get the technique in now, had to consult my old father but I think I have it now.

bjidryv man

... Close enough. :unsure:
Image

Image
Bloody big thanks to my sistha Magic Box for making the avatar and the userbar! :D :wub:
And a bloody big thanks to brotha Two Sides for the signature! :D
User avatar
BirdyMan
Supporting Actor
 
Posts: 659
Joined: Wed Feb 17, 2010 9:06 pm
Location: Sweden
Gender: Male

Re: Type your username with your elbows

Postby Heiots on Wed Jul 14, 2010 1:39 am

I shall try Charliefan4life. :lol:
:flowers: Caution: All Juliet related :flowers:
My Fanfiction My YT Videos My Art
User avatar
Heiots
Star Billing
 
Posts: 1411
Joined: Mon Jun 02, 2008 4:18 am
Gender: Female

Re: Type your username with your elbows

Postby Fivebretz on Wed Jul 14, 2010 1:39 am

Ok one more go...

Birdy Man

Perf...AH DANG!
User avatar
Fivebretz
Emmy Nominee
 
Posts: 1587
Joined: Tue May 13, 2008 2:27 am
Location: Ireland
Gender: Male

Re: Type your username with your elbows

Postby Two Sides on Wed Jul 14, 2010 1:41 am

If i really try then this is the result:

gtewo sidesd - I GOT SIDES! :w00t:
Image
HannaK wrote:I've found my Sawyer to Juliet tbh :wub: :D
User avatar
Two Sides
Oscar Winner
 
Posts: 6674
Joined: Thu Aug 06, 2009 12:30 am
Location: Browsing the intense!
Gender: Male

Re: Type your username with your elbows

Postby BirdyMan on Wed Jul 14, 2010 1:42 am

Fivebretz wrote:Ok one more go...

Birdy Man

Perf...AH DANG!


Ah damnit... :scared: That happens. I have noticed how similar our usernames is... we .. have an "i" at the same position, not strange that you made that mistake. :lol:
Image

Image
Bloody big thanks to my sistha Magic Box for making the avatar and the userbar! :D :wub:
And a bloody big thanks to brotha Two Sides for the signature! :D
User avatar
BirdyMan
Supporting Actor
 
Posts: 659
Joined: Wed Feb 17, 2010 9:06 pm
Location: Sweden
Gender: Male

Re: Type your username with your elbows

Postby charliefan4life on Wed Jul 14, 2010 1:43 am

I want an slow-motion instant replay of the Iceman attempt. :hmm:



cdyhuqa54ol9i4trfqawhn4lo8fr3
Image

Image
Thank you DarthLocke for the delicious sig!


Ian Somerhalder is my destiny!

I love you in a place where there's no space or time...
User avatar
charliefan4life
Show Expert
 
Posts: 4076
Joined: Wed May 14, 2008 12:28 pm
Location: Canada or Bust!
Gender: Female

Re: Type your username with your elbows

Postby Fivebretz on Wed Jul 14, 2010 1:44 am

Aaaaaaaand my quest for the most unsolvable hotmail password has a winner! Thank YOU, Cfan :PP
User avatar
Fivebretz
Emmy Nominee
 
Posts: 1587
Joined: Tue May 13, 2008 2:27 am
Location: Ireland
Gender: Male

Re: Type your username with your elbows

Postby Two Sides on Wed Jul 14, 2010 1:45 am

:rofl: :rofl: Can i ask what was going through your head when you thought up this thread!? :lol:
Image
HannaK wrote:I've found my Sawyer to Juliet tbh :wub: :D
User avatar
Two Sides
Oscar Winner
 
Posts: 6674
Joined: Thu Aug 06, 2009 12:30 am
Location: Browsing the intense!
Gender: Male

Re: Type your username with your elbows

Postby BirdyMan on Wed Jul 14, 2010 1:45 am

charliefan4life wrote:I want an slow-motion instant replay of the Iceman attempt. :hmm:



cdyhuqa54ol9i4trfqawhn4lo8fr3


I think you were supposed to use your elbows and not forehead. :scared:

:roll: :lol:
Image

Image
Bloody big thanks to my sistha Magic Box for making the avatar and the userbar! :D :wub:
And a bloody big thanks to brotha Two Sides for the signature! :D
User avatar
BirdyMan
Supporting Actor
 
Posts: 659
Joined: Wed Feb 17, 2010 9:06 pm
Location: Sweden
Gender: Male

Re: Type your username with your elbows

Postby PandaVamp on Wed Jul 14, 2010 1:47 am

panmdav am ñp

Wow! Much better when I don't laugh while I do it. :lol:
Image
Image

You have to invite me in.
User avatar
PandaVamp
Senior Moderator
 
Posts: 8326
Joined: Thu May 29, 2008 3:49 am
Location: Fangtasia
Gender: Female

Re: Type your username with your elbows

Postby Fivebretz on Wed Jul 14, 2010 1:48 am

Two Sides wrote::rofl: :rofl: Can i ask what was going through your head when you thought up this thread!? :lol:


You don't EVER want to know what's going on in this old noggin ;)

PandaVamp wrote:Wow! Much better when I don't laugh while I do it.


I LOVE that what you posted can be "better" :PP
User avatar
Fivebretz
Emmy Nominee
 
Posts: 1587
Joined: Tue May 13, 2008 2:27 am
Location: Ireland
Gender: Male

Re: Type your username with your elbows

Postby freddyMC on Wed Jul 14, 2010 1:54 am

fgvrtfdcfcdfyhm, cv !!!!!!!

wow, almost!
I WILL NEVER BE LOST AGAIN.
Being desperate never looked so appealing.....
http://www.spoilertv.co.uk/forum/viewforum.php?f=83
User avatar
freddyMC
Show Expert
 
Posts: 606
Joined: Sun May 16, 2010 12:39 pm
Location: Hysteria Lane, Holland
Gender: Male

Re: Type your username with your elbows

Postby PandaVamp on Wed Jul 14, 2010 1:57 am

Fivebretz wrote:
PandaVamp wrote:Wow! Much better when I don't laugh while I do it.


I LOVE that what you posted can be "better" :PP


:rofl: I think I'm getting close. I just need some concentration... :PP
Image
Image

You have to invite me in.
User avatar
PandaVamp
Senior Moderator
 
Posts: 8326
Joined: Thu May 29, 2008 3:49 am
Location: Fangtasia
Gender: Female

Re: Type your username with your elbows

Postby charliefan4life on Wed Jul 14, 2010 2:03 am

Glad to be of service.:D
Image

Image
Thank you DarthLocke for the delicious sig!


Ian Somerhalder is my destiny!

I love you in a place where there's no space or time...
User avatar
charliefan4life
Show Expert
 
Posts: 4076
Joined: Wed May 14, 2008 12:28 pm
Location: Canada or Bust!
Gender: Female

PreviousNext

Return to Fun & Games


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests